Αναζήτηση
Currency
+30 26610 21308
+30 26610 21308

Επιστροφή Προϊόντων

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.myhome24.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το www.myhome24.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εγγύηση όλων των προϊόντων παρέχεται από τον εκάστοτε Έλληνα επίσημο εισαγωγέα και όχι από το www.myhome24.gr . Ως εκ τούτου, κάθε προϊόν που επιστρέφεται ως ελαττωματικό, θα πρέπει να αποσταλεί από (είτε με φυσικό τρόπο, είτε με αναλυτικές και χαρακτηριστικές φωτογραφίες που να αναδεικνύουν το πρόβλημα) στην επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία/εισαγωγέα.

Μόνο και εφόσον η εταιρεία αναγνωρίσει την αστοχία υλικού, θα προβούμε σε αντικατάσταση προϊόντος ή αποζημίωση (επιστροφή χρημάτων).  Σε περίπτωση όμως η εταιρεία δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα, από τη μεριά μας, δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία ενέργεια.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Ακύρωση παραγγελίας – Επιστροφή προϊόντων (Δικαίωμα υπαναχώρησης)

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. A) Πριν την αποστολή του προϊόντος

Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 26610-21308 κατά τις ώρες 10:00-14:00 και 17:30-20:00 Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή ή 10:00-14:00 Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο.

Β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προυποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των επιστρεφομένων προϊόντων κλπ.

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Σε κάθε επιστροφή χρημάτων υπάρχει επιβάρυνση λόγω του κόστους των Μεταφορικών .

Πιο αναλυτικά:

ΕΛΛΑΔΑ

∙ Αν η αξία της παραγγελία σας ήταν χαμηλότερη από 50€, η χρέωση είναι 5€ για την επιστροφή του προϊόντος (μιας και έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά).

∙ Αν η αξία της παραγγελίας ήταν άνω των 50€, η χρέωση είναι 10€ (λόγω διπλών μεταφορικών, 5€ για την αποστολή και επιπλέον 5€ για την επιστροφή του προϊόντος).

Η αποστολή των δεμάτων προς εμάς, πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με την ELTA Courier CO.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη εταιρεία μεταφορών (εκτός της ELTA Courier CO), τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς.

ΚΥΠΡΟΣ

Όλες οι επιστροφές χρημάτων που γίνονται σε τραπεζικό λογαριασμό εκτός Ελλάδος, θα επιβαρύνονται με τα έξοδα εμβάσματος καθώς και την αξία των μεταφορικών αποστολης και επιστροφης .

∙ Αν η αξία της παραγγελία σας ήταν χαμηλότερη από 120€, θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό μόνο τα έξοδα εμβάσματος.

∙ Αν η αξία της παραγγελίας ήταν άνω των 120€, θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα εμβάσματος καθώς και επιπλέον 9€ (κόστος της αρχικής αποστολής).

Η αποστολή των δεμάτων προς εμάς, πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με τα ELTA Courier CO.

Σημαντικές σημειώσεις:

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας στείλετε τον Τραπεζικό σας Λογαριασμό σε μορφή IBAN με email στη διεύθυνση .

Η επιστροφή του ποσού γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σας.

Σε περίπτωση που ο Τραπεζικός Λογαριασμός σας, δεν ανήκει στη Alpha bank τότε τα έξοδα του εμβάσματος (προμήθεια) επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Αν επιλέξετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προιόντος,σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.

Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν

Στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

Μαξιλάρια (για λόγους υγιεινής)

Μάσκες προσώπου (για λόγους υγιεινής)

Στρώματα (για λόγους υγιεινής)

Έπιπλα δεν πραγματοποιούνται επιστροφές, για προφανείς λόγους.

Άρνηση παραλαβής παραγγελίας

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 10€ (5€ για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και 5€ για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς πρός εμάς).

Θα ειδοποιηθείτε για τα παραπάνω, με αυτοματοποιημένο email ή SMS. Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.

Σημείωση: Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης έχει ήδη αρνηθεί 1 φορά την παραλαβή κάποιας παραγγελίας του και στο μέλλον επιθυμεί να παραγγείλει εκ νέου από το κατάστημά μας, οι επιτρεπτές μέθοδοι πληρωμής είναι: η τραπεζική κατάθεση, η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και το PayPal. Η μέθοδος πληρωμής μέσω αντικαταβολής σε αυτή την περίπτωση δηλαδή, δεν είναι δυνατή.

Επιπλέον, εφόσον δεν έχει προηγηθεί οικονομική τακτοποίηση της προηγούμενης οφειλής (10€), το κόστος της νέας παραγγελίας προσαυξάνεται αυτόματα κατά 10€.

Back to Top
Product has been added to your cart